Kancelář - ostatní.

Jak mít pořádek.

Vymyslete způsob, kterým roztřídíte věci kolem sebe. Zvolte si systém členění tak, aby vyhovoval Vašim potřebám a dokázali jste vše rychle najít, to nejdůležitější jste měli po ruce.

Rozdělujte věci do složek, boxů, skříněk či jiných přihrádek. Seskupujte předměty podobného rázu a účelu. Poproste ostatní, aby dodržovali nastavené rozdělení. Pro lepší zapamatování si vše přehledně štítkujte nebo veďte v evidenci.

TIP KOH-I-NOOR HARDTMUTH: Pro třídění dokumentů využijte stohovatelné i svislé kancelářské boxy, klipy, spony, desky a fólie.

Blog.

Inspirujte se našimi články.

Navštivte náš e-shop.

Přes 3 000 produktů pro Vaše kreativní tvoření.

NAJDĚTE NEJBLIŽŠÍ PRODEJNU.

V široké síti kamenných prodejen KOH-I-NOOR HARDTMUTH Vám prodavačky s radostí pomohou vybrat ten správný produkt.